Eski günler

28.07.2013 00:00


   Çok eski dönemlerde insanın sevdiğine hediye edebileceği en değerli şey ayna imiş. Bir kişinin sevdiğine ayna vermesi o'na "senden daha değerli bir şey yok, onun için seni sana hediye ediyorum" anlamına geliyormuş. Artık ne eski insanlar kaldı, ne eski nezaketler kaldı. Günümüzde insanlar hediyelerin değerlerini bedelleri ile ölçüyorlar. Ne kadar pahalı ise, hediye o kadar değerli oluyor. Ama ben inanıyorum ki hala hediyenin maddi değerine değil, manevi değerine bakan insanlar var. 

   Bunun için el emeği, göz nuru ile hazırlanmış bir hediyenin bedeli ne olur ise olsun, kişi için çok özel bir hediyedir. Sevdiğiniz ismini bir ferman kağıtına yazdırıp altına "seni seviyorum" notu ekleyip verdiğinizi hayal edin. Sevgili bu hediyenizi baş ucuna asacaktır ve yıllarca orada saklayacaktır. Sevdiklerinizin sizin için ne kadar özel olduğunu, onlara vereceğiniz ve kendini özel hissettirmesini sağlayacak hediyelerle olur. Örneğin hukuk fakültesinde okuyan bir sevgilinize miyatür bir terazi hediye edebilirsiniz. Ya da bir sitede görmüştüm makina mühendisliği bölümünde okuyan iki gencin somundan yapılmış yüzüklerle nişanladıklarını. İşte böyle özel bir hediyeyi ben de sizler için hazırlıyorum. Tüm ruhum ve duygularımla yoğunlaşıp işime sevdiğinizin sizin onu nasıl özel gördüğünüzü anlatacak şekil ve karakterleri kalemimden yansıtmaya çalışıyorum. 

   Herkesin sevdiğine özel kalması ve kavuşması dilerim.  Sevgi ve saygılarımla, Eyvallah ... 

MAliDA "kocayürek"